1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují podmínky rezervace služeb poskytovaných prostřednictvím webové stránky www.hhspa.cz.
2. Poskytovatel služby
Harmony Haven SPA s.r.o.
IČO: 21952221
Sídlo: Pod Lesem 1931, 735 41 Petřvald
E-mail: info@hhspa.cz
(dále jen „Poskytovatel“)
3. Rezervace služeb
- Rezervace služeb probíhá prostřednictvím online rezervačního systému NOONA.
- Rezervace je závazná po jejím potvrzení ze strany zákazníka.
- Před potvrzením rezervace je zákazník povinen seznámit se s těmito obchodními podmínkami a potvrdit svůj souhlas.
4. Zrušení rezervace
- Rezervaci je možné zrušit nejpozději 12 hodin před sjednaným termínem, a to e-mailem na adresu info@hhspa.cz nebo prostřednictvím systému NOONA (pokud to systém umožňuje).
- Při pozdějším zrušení nebo nedostavení se na termín si Poskytovatel vyhrazuje právo požadovat náhradu nákladů spojených s nevyužitou rezervací.
5. Ceny a platby
- Platba za služby probíhá až na místě, po jejich poskytnutí, pokud není domluveno jinak.
- Přijímáme platby v hotovosti nebo platební kartou (dle aktuální dostupnosti na provozovně).
6. Reklamace služeb
- Vzhledem k charakteru služeb (masáže a vlasová péče), které jsou poskytovány jako jednorázové a nelze je vrátit či opakovat bez dalšího zásahu, není možné standardní uplatnění reklamace.
- Pokud však dojde ke sporné situaci, může zákazník kontaktovat provozovatele na info@hhspa.cz a bude hledáno individuální řešení.
7. Mimosoudní řešení sporů
- Zákazník má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) jako orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
- Mimosoudní řešení se zahajuje na návrh spotřebitele, pokud nebyl spor s Poskytovatelem vyřešen přímo.
8. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne jejich zveřejnění na webu www.hhspa.cz.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP měnit. Aktuální verze je vždy dostupná na webových stránkách.